Kryssning, födelsedag m.m.

 
Hejsan, svejsan! Jag och Fredrik har precis tittat på en film; närmare bestämt "Scary Movie", som, åh, är så himla rolig och bra. Alla "Scary Movie"-filmer, överhuvudtaget, ligger mig väldigt varmt om hjärtat. Min humor i ett nötskal. Hihi.
 
Tidigare idag var vi (jag, mamma, pappa, Petro och Fredrik) på Pizza Hut vilket var jättejättemysigt. Och, för att inte glömma, gott. Fick, efter det, skjuts hem till Fred och, ja, resten av kvällen har vi bara tagit det lugnt. Vi har också, utöver det, bokat oss en sommakryssning. Och om bara tre dagar fyller jag nitton år! Och som om that wasn't enough ska även en Londonresa komma att, inom en snar framtid, planeras. Livet är, med andra ord, bra fint just nu. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback