Midsommarplaner

 
Tjäna. Jag kom nästan precis hem efter att ha sagt hejdå till Fredrik, min älskling. Vi tittade på gamla videos/lyssnade på gamla låtar, lagade middag och tog en myspysig promenad. Nu, snart, ska jag titta på "Skins"; påbörja första avsnittet av den sjätte säsongen, och dricka te (som om det vore någonting utöver det vanliga).
 
På fredag är det midsommar vilket, förstås, innebär midsommarfirande! Någon äcklig alkohol ska, däremot, inte förtäras - nej, istället ska min farmor och farbror komma över och, bland annat, äta middag med oss. Jag ska alltså, till skillnad från förra året, bara stanna hemma vilket faktiskt ska bli jättejättemysigt. ☺ Kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback