S to the leepover

 
Hejsan på er! Igår var, åh, jättemysigt. Jag tog, först och främst, en promenad till Handen; efter ungefär halva vägen mötte jag upp Emma. Väl hemma hos henne, sedan, dukade vi upp med chilinötter, jordgubbar och Pepsi Max - och så småningom te - framför en aprolig film. Vi skrattade, pratade, åt/drack gott och hade det allmänt superdupertrevligt. Hihi. Vi tog även en sen kvällsprommis med Stampe (världens sötaste bulldog). Och somnade gjorde vi inte förrän klockan 02.
 
Idag gick vi, eller iallafall jag, upp strax innan nio för att då titta på TV, dricka smoothie à la Emma, rasta Stampis och bara chillpilla. Åkte hem några timmar senare och resten av fredagen, därefter, har jag bara spenderat hemma. Jag har pratat lite med Fredrik, min pojke, också. Jag saknar honom som bara den. Nu: koka mig en kopp te. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback