Presentkort x6

 
I fredags, på självaste midsommarafton, kom som sagt farmor och Mårten över - och med sig hade de några försenade födelsedagspresenter (presentkort på Bikbok, Gina Tricot och Kicks, närmare bestämt). Nu är jag, med andra ord, uppe i totalt sex presentkort och, åh, vad mycket fint jag ska unna mig. Hihi.
 
Idag, på eftermiddagen, fick jag och Fredrik skjuts till Haninge Centrum; strosade runt i några butiker. Begav oss sedan hem till Fred där även resten av kvällen, i stort sett, har spenderats. Imorgon ska jag, på tal om någonting helt annat, träffa Erica! Yey. Vi ska, som det ser ut just nu, åka in till stan för att, bland annat, shoppa, fika och catcha up. Can't wait.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback