Mina fina vänsingar

 
Igår åkte jag in till stan med min fina vän, Erica, för fika och shopping vilket var superdupermysigt. Jag köpte inte speciellt mycket, dock; bara två tröjor, en byxdress och en topsburk, men jag är jättenöjd ändå. Kom hem gjorde jag, i vilket fall, runt 18-tiden för att därefter, aptrött som jag var, chillpilla resten av kvällen. Fredrik sov även hos mig. ☺
 
Idag vaknade jag och Fredrik strax efter nio för att sedan, så småningom, promenera till Handen. Vid ett, om jag minns rätt, mötte jag upp min favorit, Emma. Vi unnade oss en varsin mangofrappino på Espresso House och, åh, vad god den var. Det, fortsatt med deep talk i Emmas soffa. Himla myspysigt. Hihi. Nu ska jag, tillsammans med mor min, dricka te. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback