Min midsommar

 
Glad midsommar, allihopa! Jag hoppas att ni, liksom jag, har haft en superduperbra fredag. Jag och Fredrik vaknade redan vid 08:30-tiden imorse för att då, strax därpå, åka till Ica Maxi och handla midsommarmat. Väl hemma, sedan, såg jag (vi) till att städa, laga mat och baka; sockerkaka och chokladbollar. Farmor och Mårten kom också, så småningom, över. Och på tal om mat, åh, allt visade sig bli jättegott. Potatisgratäng, kycklingspett, sallad, ägg, skagenröra, hemmagjort vitlöksbröd, lax och mycket, mycket mer stod uppdukat. Och, ja, jag är fortfarande proppmätt. Phew. Vi har även, utöver det, fikat, pratat och öppnat presenter. Hihi. Jag har, kort sagt, haft en apmyspysig midsommar.
 
Fredrik är, numera, på 'fest' hemma hos en kompis och kommer hem först, hm, någon gång inatt kanske. Jag ska därför, alldeles snart, gå och lägga mig. Jag är, nämligen, helt slut. Vi hörs imorgon! Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback