Inte vilken torsdag som helst

 
Åh, jag hade verkligen en superduperbra kväll igår. Jag och mamma begav oss, som sagt, hem till Johanna (min fina barndomsvän) för studentfirande vilket turned out to be aplyckat. Maten som serverades var jättegod, till att börja med, stämningen var jättehärlig; jag träffade på både nya och gamla ansikten, och Johanna var jätteglad. Hihi.
 
Idag har jag, kort sagt, solat, städat rummet, bytt lakan i min säng, dödat en spindel, tränat, lagat middag och, ja, bara tagit det lugnt. Det är inte vilken dag som helst idag, förresten: inte nog med att min farbror fyller år tar även mina föräldrars bröllopsdag plats! Yey. Jag ska därför, i sällskap av Emma, promenera till Ica Maxi för att, där, jaga efter någon form av bröllopsdagspresent. Och ikväll, någon gång, kommer Fredrik hit. Mysigt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback