Hemsk gårkväll

 
Ugh. Gårkvällen var hemsk. Jag hade jättejätteont i huvudet, nämligen, vilket så småningom visade sig vara migrän. Jag frös och mådde illa; jag var helt skakig överhuvudtaget. Det hela slutade med att jag spydde för att sedan, strax efter 22-tiden, somna. Inte det roligaste jag varit med om, kanske.
 
Idag vaknade jag vid sju för att därefter somna om till klockan tio. Slängde i mig en migräntablett + en huvudvärkstablett och unnade mig sedan en apgod frukost - päronyoghurt med flingor och färska jordgubbar. Mm. Vidare är planerna för idag att sova över hos Emma! Vi ska titta på film och bara myspysa. Yey. Nu ska jag, i vilket fall, surpla vidare på min underbara smoothie. Hihi. Hoppas ni får, och hittills har haft, en fin torsdag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback