Hemma hela dagen

 
Hallojsan. Jag har precis ätit en tidig middag bestående av quornfiléer med pomfritt och it may look dull men, åh, vad gott det var. Quonfiléer är verkligen det godaste vego-tillbehöret som finns! ♥ Hihi.
 
Idag vaknade jag, annars, strax efter niotiden. Och i samma veva åkte Fredrik, som alltså sovit hos mig, hem. Det enda jag sedan, i stort sett, har gjort since then är att ha pluggat, duschat (och duschat länge) och pratat i telefon med Emma. Och lagat mat, förstås. På tal om någonting helt annat har vi, nu, sålt vårat hus - och flyttar in i det nya gör vi redan i början av augusti (om inte ännu tidigare). Det känns jätteknäppt. Vi har trots allt bott här i hela åtta år. Hm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback