Grön & skön

 
Köpte ett nytt löste igår - grönt te med smak av citron - och, shit pomfritt, vad gott det var. Kobbs löste är definitivt, för er telovers, att rekommendera. Deras svarta te är, till exempel, minst lika ljuvligt som det gröna. Yum.
 
Igår kväll tog jag, tillsammans med Emma, en långpromenad på kanske sju/åtta kilometrar vilket var jättejättemysigt. Pratade om allting och ingenting; allt från katter och hundar till matlagningsprogram och kurslitteratur (haha!), bland annat. Fredrik sov sedan, as usual, hos mig och vaknade gjorde vi runt 08-tiden imorse, om jag minns rätt. Planerna för idag är att kanske, om min huvudvärk bestämmer sig för att gå över, gymma med Emmapemma. Annars: vila. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback