Birthday gifts

 
I födelsedagspresent av min familj fick jag, allt som allt, två kjolar, ett par strumpor, två presentkort, en tuggummiburk och två paket Läkerol. Två biljetter till Ed Sheeran's konsert och resepengar, därtill. Och av Fredrik, sist men inte minst, I got a resa till London! Är jättejättejättenöjd, verkligen, och min födelsedag kunde inte ha blivit mycket bättre.
 
Idag har jag bara tagit det lugnt; mycket på grund av det dötrista vädret. Ugh. Planerna för ikväll är, however, att ta itu med lite packning inför the flytt - som tar plats om blott två veckor. Tiden går så fort! Nu ska jag, iallafall, göra iordning en stor kopp te och bara myspysa med mig själv (hur fel det sistnämnda än låter). Hoppas ni har haft en fin tisdag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback