Next stop: IKEA

 
Slumpad bild.
 
God kväll, allihopa. Nu kan jag, med gott samvete säga, att jag är klar med alla skoluppgifter. Skickade in min allra sista 'uppgift' (en jätteliten komplettering, snarare) tidigare idag och, phew, vad bra det känns. Skolavslutning har vi, för i övrigt, på måndag and then: SOMMARLOV. Jippie. Jag kom iallafall, för en stund sedan, ut ur duschen efter att ha varit ute och sprungit. Och om en timme, plus/minus, kommer Fredrik hit. ☺
 
Imorgon ska vi, jag, mamma, pappa och troligtvis Fredrik, bege oss till IKEA för att, där, titta på lite nya möbler inför flytten. Jag ska, bland annat, spana efter en garderob eftersom min nuvarande, tyvärr, ska lämnas kvar. Nya köksmöbler och en ny soffa ska också införskaffas. Spännande! Så vi hörs förmodligen imorgon kväll, om inte annat. Natti natti.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback