En nyduschad nittonåring

 
Okej, idag fyller jag alltså år; nitton år för att vara exakt, och det känns verkligen jättejättebra! Trots att vädret är långt ifrån på topp och trots att både mamma, pappa och Fredrik jobbar idag. Några födelsedagspresenter har jag, alltså, inte fått än - om man bortser från att jag, för några veckor sedan, fick biljetter till fucking Ed Sheeran's konsert. Fira mig ska vi, nämligen, göra ikväll. Dels med tårta och paket men också med en god middag någonstans (vart, vet jag inte än). Wiho. ☺
 
Jag kom, i vilket fall, ut ur duschen för inte sådär jättelängesedan och har, since then, fräschat upp mig, druckit te och tittat på YT-videos. Planerna för idag är att, fram tills alla kommer hem, bara ta det lugnt. Jag är aptrött, nämligen, och känner bara för att segdega. Bloggar förmodligen mer ikväll; annars imorgon! MVH, födelsedagsbarnet. Hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback