Låt vädret stanna föralltid

 
Hej! Nu har min pappa äntligen ställt iordning datorn vilket, kort sagt, innebär att mer tid kan ägnas åt the blog. Tjoho. Jag ska även se till att, inom en snar framtid, spela in ytterligare någon form av video! Jag har, minst sagt, fattat tycke för det här med att "videoblogga", som ni kanske har märkt. Hihi.
 
Idag vaknade jag redan vid 08-tiden - Fredrik likaså. Vi hade, med andra ord, gott om tid på oss att njuta av det underbart fina sommarvädret. Vid tolv, sedan, kom Emsi över. Vi solade, pratade och åt jordgubbar för att därefter, x antal timmar senare, fara vidare till Stockholm Factory Outlet. Åh, lite kvalitetstid med bästis sitter alltid lika fint. Efter middagen (som förresten bestod av en jättegod kycklingsallad), however, kom min farmor hit för te och fika. Och strax innan nio, sist men inte minst, gick jag ut och sprang. En bättre lördag, helt enkelt. ☺ Godnatt.


Du är bäst hjärtat! <3

2014-07-06 | 08:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback