Glossybox, juli

 
Jag ber om ursäkt för en urusel uppdatering men jag har åkt på en, minst sagt, hemsk förkylning - och därför mått jättedåligt i nästan exakt en vecka. Jag snorar, nyser, slemmar och hostar konstant. Jag har även haft feber och känt mig allmänt orkeslös. Ugh. Jag vill bara bli frisk och kunna njuta av sommarvärmen igen. 
 
Idag fick jag, i vilket fall, hem min efterlängtade Glossybox! Den kom att innehålla två stycken nagellack; ett topplack och ett silverlack, ett rött läppstift (jag använder dock inte läppstift but whatevah), en sminkborste och en "cream eye pencil". Vill ni också börja prenumerera på Glossybox? Om ja, click right here. Om nej, don't. Nu ska jag sova. Godnatt. ☺



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback