Fint väder

 
Som ni redan har sett, kanske, så har jag delat med mig av både bilder och en video från onsdagens/torsdagens kryssning - om inte: skrolla ner. Jag har, minst sagt, haft ett underbart dygn fyllt med skratt, god mat och myspysigt sällskap. Kom hem gjorde vi strax efter femtiden, om jag minns rätt, och till middag blev det Subway. Inte helt fel. På kvällen, sedan, såg jag till att stoppa in alla mina kläder in my nymonterade garderob samt städa upp i mitt rum. Hihi.
 
Jag och Fredrik vaknade strax innan 09 idag och, åh, jag älskar verkligen att gå upp tidigt. Efter att ha ätit frukost, however, skjutsade vi, jag och mamma, Fred till tågstationen. Och efter det gick jag ut och solade på the altan. Nu ska jag fortsätta njuta av det underbart fina vädret. Hoppas ni, precis som jag, mår bra. Puss och kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback