Otursonsdag?

 
Hej, älsklingar. Idag är det onsdag och, so far, har det hänt två dåliga saker: 1. Fredrik och hans kompis har krockat med bilen in i ett träd (allt gick bra SOM TUR ÄR) och 2. Jag ramlade i skolans trappa, imorse, och har nu jättejätteont i vadbenet och kan knappt gå. Det, ihop med ett fint blåmärke. Så, bra start på dagen! Nat. 
 
Jag kom, i vilket fall, hem från the school för snart en timme sedan och har, sedan dess, inte gjort någonting värt att nämna. Alls. Och planerna för the rest of the day är att plugga, och plugga endast. Jag har en hel jävla del att ta itu med, nämligen. Hoppas att ni får en superduperbra fortsatt dag. Bättre än mig, åtminstone. Puss & kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback