Mm pizzamacka

 
Alltså, ni förstår inte hur gott det här är (hur konstigt det än kan tänkas låta, kanske). Bröd med tomatpuré, ost och oregano, och så lite värmning på det förstås. Yummi in my tummy. Hihi.
 
Hej, hej, hallå! Idag är det munday, funday, och jag sitter just nu framför datorn och dricker mitt favorit absoluta favorit te: grönt te med smak av vanilj. Mm. Slutade 12:20 idag och har, sedan dess, bara tittat på film med min sjukling till mamma och städat lite. Om en stund ska jag ta bussen till Fredrik, tror jag, för att där ta det lugnt resten av kvällen. Är trött, och har ont i huvudet, och vill bara sova egentligen. Hoppas ni har haft en fin start på veckan.


Älskar pizzamacka! Mums <3

2014-01-27 | 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback