Noll fritid

 
Hej, darlings! Jag har inte bloggat någonting, jag vet, men jag har verkligen inte haft tid. Det enda jag praktiskt taget har gjort den här veckan, nämligen, är att plugga - och plugga endast. Jag har så mycket att göra, just nu. Ni förstår säkert. 
 
Idag har jag varit i skolan fram till 15:30 och, surprise, surprise, pluggat. Eller, jag har ätit middag tillsammans med min älskling också. Och varit ute med hundarna. Och tittat på TV. Men till störst del: pluggat. Om en timme börjar Paradise Hotel och oj, vad fäst jag gått och blivit i det programmet. Och åh, Fredrik ska sova här också. Kvällarna, nätterna och mornarna blir alltid så himla mycket bättre då. Nej, nu ska jag dricka te med min lilla mamma. Ha det fint.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback