Fyra dagar kvar

 
Hej, babes. Nu är det endast fyra dagar kvar på det här lovet och jag känner mest att nej, nej, nej. De här tre veckorna har verkligen gått alldeles, alldeles för fort. </3
 
Igår, iallafall, fick jag med mig en handfull fina grejer från mellandagsrean i Haninge Centrum. Två tröjor, två bh:ar och ett par vantar (bild dycker förmodligen upp senare). Och närmare kvällen lyxade jag och Freddis till det lite med Big Boy till middag! Gottigott. Träffade även Jocke strax därpå. Och the rest of the night spenderades, sedan, hemma hos Fredrik där vi myspysade framför "Små citroner gula" ihop med läsk och chilinötter
 
Och idag vaknade jag jättesent, än en gång. Hoppade in i duschen, borstade tänderna, och tog så småningom, runt tretiden kanske, en promenad till HC där vi mötte upp mamma och pappa. Åkte därefter och handlade på Ica Maxi. Och väl hemma gjorde vi iordning tacos, vilket visade sig bli SÅ himla gott. Nu hade jag tänkt att parkera mig i soffan, dricka Pepsi Max och spela lite Hay Day, kanske. Talk to you later, alligatorer. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback