Första dagen på det nya året

 
Så, nu är det alltså 2014. Och oj, så fort det här året har gått. Det är nästan läskigt. Jag menar, nu i mars firar jag och Fredrik två år tillsammans. Och i juni fyller jag nitton? Jag går dessutom ut tvåan om bara sisådär ett halvår, och inleder det fjärde året som icke köttätare. Dusty blir tre år, Diesel fyra och Chester tio? Gud, tiden flyger verkligen förbi.
 
Det nya året firades, i vilket fall, in hemma hos en kompis med ett helt gäng trevliga människor. Lyssnade på musik, dansade och sjöng till schlager, lekte lekar och konsumerade alkohol. Var även förbi Vendelsömalmsgropen vid tolvslaget för att smälla raketer och pussas lite. Och kom hem gjorde jag och Fredrik strax efter 03. Juste, åt en jättejättegod nyårsmiddag också bestående av smörgåstårta, made by moi. Min tisdag turned out to be lyckad, helt enkelt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback