En bättre lördag

 
Åh, jag har haft en så himla mysig dag idag. Vaknade next to mitt hjärta redan vid nio imorse och gick, några timmar senare, upp till Haninge Centrum där vi 1. shoppade lite och 2. åt pizza. Närmare fyratiden, sedan, tog jag bussen hem till Erica där resten av eftermiddagen och kvällen spenderades. Det, ihop med hennes dögulliga mamma. Drack Pepsi Max, köpte thaimat, tittade på TV och snackade skit, bland annat. Så, så trevligt, verkligen. 
 
Och nu är jag då hemma, sedan kanske en halvtimme tillbaka. Om ett tag kommer Fredrik, som just nu är på fest med sina kompisar, hit. Men tills dess ska jag bara ta det lugnt, sitta vid datorn och spela Hay Day. Pussisar. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback