Tröttmössa

 
Mina senaste hjärtningar från Weheartit. Hihi.
 
Oi, oi. Jag är helt slut, till att börja med. Inte nog med att jag går ut med hundarna fyra/fem gånger om dagen så har jag dessutom, liksom i söndags, tagit mig en springtur. Jag blir så rastlös av att bara vara hemma, nämligen. Nu är det, dock, bara två dagar kvar tills mamma och pappa kommer hem. Och ja, jag saknar dom jättemycket. 
 
För i övrigt har jag, idag, varit och handlat lite på Lidl (däribland drickyoghurt, läsk och frallor), umgåtts några timmar med min fina pojkis, pratat i telefon med Emsipemsi, tittat på en film - "Lord of the flies - i skolsyfte och, last but not least, tryckt i mig en himla massa Digestivekex. Nu ska jag försöka plugga. Och så småningom sova.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback