Sunny sunday

 
Halli, hallå. Idag är det söndag och jag har, minst sagt, haft en jättemysig helg. Erica sov, som sagt, hos mig i fredags vilket var så himla roligt. På lördagen, sedan, låg vi och kollade på TV i flera timmar. Båda två var nämligen dösega så det satt väldigt, väldigt fint. Hon åkte iallafall hem vid femtiden, om jag minns rätt. Och kvällen tillbringade jag med min fina pojkvän framför "Catching fire" (som jag inte förstod ett dyft av), bland annat.
 
Jag och Fredrik vaknade, för i övrigt, strax innan tio imorse för att då, nästan direkt, ta en promenad med mina vovsingar. Slökollade därefter på hockeymatchen mellan Kanada och Sverige fram tills det att min älskling åkte hem. Till middag, annars, slängde jag ihop en riktig höjdarmåltid bestående av quorn och couscous. Jag har även pluggat matte, gått på totalt fyra hundpromenixer, tagit mig en springtur och tränat. Produktiv tjej, hej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback