Snart är det lov

 
Hej, älskade ni. Jag har inte bloggat någonting sedan i måndags, jag vet, men jag har haft så himla, himla mycket att göra. Allt från seminarium och inlämningar till prov och stegredovisningar. Det är så skönt att den här skolveckan äntligen är över. Och ännu skönare att det är sportlov om bara sex dagar. Åh, vad jag längtar.
 
Igår var det iallafall alla hjärtans dag och det firade jag och Fredrik med pizza, först och främst, för att därefter myspysa framför en aprolig film, "A Haunted Hause" (en slags parodi på "Paranormal Activity). Överraskades dessutom med choklad och en ros av min finis. Hihi. Hoppas ni hade en fin fredag, ni med, singel som icke-singel.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback