Ny vecka

Hej, tjejer! Och kanske till och med killar? However. Idag är det måndag vilket innebär att en ny vecka precis har dragit en gång. En vecka unlike any other vecka. Till att börja med så är det sportlov om bara fyra dagar, yey. Vi har dessutom inställda lektioner på både torsdag och fredag (=aplånga sovmorgnar). Och på torsdag, sist men inte minst, så åker mina föräldrar utomlands. I sju dagar. Och ja, det känns väl både 'bra' och 'dåligt'. Kommer, i vilket fall, sakna dom så, så mycket. Samtidigt som det ska bli skönt att få ta eget ansvar och allt vad det kan tänkas innebära.
 
Min helg var, annars, jättefin och bra. Tillbringade fredagen och lördagen med Fredrik och därefter söndagen med Erica. Vi tog en promenad, tittade på TV och åt jordgubbar + drack te. Pratade en himla massa, därtill. Och idag, avslutningsvis, har jag bara varit i skolan, pluggat och myspysat med min älskling. Nej, nu måste jag fortsätta plugga. Pussisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback