Kort om helgen

 
I fredags stannade jag hemma hela eftermiddagen och kvällen vilket var väldigt behövligt. Tittade på en jätterolig film med mamma, tog en lång och skön "ta hand om mig själv"-dusch och åt chilinötter. Fredrik kom sedan hem runt 01-tiden, full som en fullis, och somnade gjorde vi strax därpå (efter att jag tvingats ta hand om honom, det vill säga).
 
I lördags vaknade vi runt tolv för att därefter ta det lugnt i några timmar. Det, fram tills klockan tre då jag tog bussen till Handen där jag mötte upp min fina Emma. Vi spanade runt i några butiker för att sedan gå hem till henne och bara chillpilla - tittade på bilder, åt middag, drack te och bara pratade om allt. Och resten av kvällen spenderade jag med my man.
 
I söndags blev jag upphämtad av mamma och pappa redan vid elva. Vi skulle på husvisning i närheten av Jakobsberg, nämligen. Efter det rullade vi vidare till Stockholm Factory Outlet + Jakobsberg Galleria och mötte, så småningom, upp min farmor och farbror för födelsedagsfirande, först på Pizza Hut och därefter at my farmors place. Så, så mysigt.


Fett fint skal!!!!

2014-02-14 | 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback