Januaribox & förkylning

 
Det här, ihop med några rabattkuponger och en tidning, är vad jag fick med i januaris glossybox. En rengöringssvamp från Karmameju, en tandkräm från Oral-B, en primer från Benefit, en ögonbrynspenna från Sumita och en hårolja från Mastey.
 
Hola amigos y amigas! Hur mår ni? Själv har jag gått och blivit sjuk. Yey. Är förkyld, och allt vad det kan tänkas innebära, och konstant trött/hängig. Så, jag har därför varit hemma både igår och idag. Men imorgon, däremot, "måste" jag gå till skolan då vi har ett prov i matte som jag inte riktigt känner för att missa. Jag har ingenting att säga egentligen. Planerna för idag är att plugga och vila. Och till middag har jag bestämt mig för att laga kycklingryta. Hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback