Näst sista dagen på året

 
Nytt! Trosorna fick jag, tillsammans med en jättefin klänning, hem i ett paket från Gina Tricot och strumpbyxorna, mascaran och nagellacket köpte jag idag. Hihi.
 
Idag vaknade jag upp bredvid min älskling vilket alltid, alltid, alltid är lika härligt. Åt frukost tillsammans med hans familj, gjorde iordning mig, tittade på YT-videos och begav mig, strax efter 13-tiden, till Haninge Centrum för att möta upp Emma. ♥ Vi tog en myspysig fika på Espresso House, träffade på en gammal vän som vi kom att prata med i nästan två (!!!) timmar och strosade omkring i några butiker. Tog tåget hem vid fem - klev innanför dörren klockan sex. Nu ska jag dricka upp mitt underbart goda te. Tänka sig att det är nyårsafton imorgon? Hjälp. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback