Dagen efter julafton

 
God jul - i efterskott! Hoppas ni, precis som jag, hade en superduperfin julafton igår. Maten var apgod, presenterna var döfina och sällskapet var on point. Vi åt, skrattade, spelade sällskapsspel, åt lite till och hade det, åh, så mysigt. Jag fick allt från sängkläder och strumpor till XBOX-spel och en köksvåg, och är hur nöjd och glad som helst. Fan, vad jag älskar julafton.
 
Idag, juldagen, sov jag jättejättelänge, fram till halv tolv, vilket verkligen inte är likt mig. Till mitt försvar mår jag dock ganska dåligt. Jag har ont i halsen, ont i kroppen, ont i huvudet och ont i magen. Ugh. Trött är jag också. Helt slut, närmare bestämt. Planerna inför idag är därför obefintliga. Skönt! Nu ska jag koka te och titta på YT-videos. Ha det bäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback