Skoldag #2

 
Igår, efter att ha tillbringat knappt en timme i skolan, tog jag bussen till Handen för att, där, chillpilla hos Fredrik en stund. Vid 15-tiden, sedan, mötte jag upp min älskade Emma. Vi var dels förbi Haninge Centrum, likaså Ica, innan vi rullade vidare hem till Emma - där resten av kvällen kom att spenderas. Vi åt en god middag, spelade Mario Kart och tog en promenad med Stampe (en superdupersöt engelsk bulldogg). En bra onsdag, helt enkelt.
 
Idag började jag skolan kl. 10 för att därefter få sluta strax innan tolv. Väl hemma passade jag på att spela XBOX, städa och dammsuga the whole övervåning. Jag har också ätit en sen lunch/tidig middag bestående av bananpannkakor. Yummy in my tummy. ☺ Ikväll ska jag, för i övrigt, sova hos min älskling. Nu, därför, ska jag packa iordning min väska. Puss & kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback