Läskigt morgonväder

 
Tjenis, klenis. Jag kom nästan precis innanför dörren efter att ha tagit en skön kvällspromenad med mamma (och hundarna). Det finns inget bättre än varma sommarkvällar! Åh. 
 
Tidigare idag, klockan 05:58 närmare bestämt, vaknade jag och Fredrik av att det blixtrade/åskade ute. Och känner man mig väl vet man att jag, rentav, avskyr alla typer av åskväder. Jag tror alltid, i nio fall av tio, att jag ska bli träffad av blixten och dö. Praktiskt taget. Vi kunde dock, som tur var, somna om igen efter bara någon enstaka timme - när ovädret gått sin väg. Resten av dagen, sedan, har jag tillbringat med min underbara pojkvän. Fram tills vi lämnade av honom vid tågstationen i Sundbyberg, det vill säga. Nu ska jag bädda ner mig i min säng. Tjingeling.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback