Iväg över helgen

 
Några bilder från när vi senast besökte Uppsala; och Fredriks landställe, vilket var i mitten av maj.
 
Hallojsan. På fredag beger jag mig, tillsammans med Fredrik och hans familj, åter igen till Uppsala för en weekend (fredag, lördag, söndag) på deras landställe. Det ska bli jättemysigt att komma iväg, tycker jag, och bara få vara. Annars är planerna inför imorgon att träffa min pojkis, och torsdag att hooka up med älsklingsemma.
 
Idag tog jag och pappa en dagstur till Sollentuna Centrum där jag kom att köpa lite stuff (bild/video kommer). Till middag, sedan, slängde vi ihop en jättegod kycklingsallad och runt 21-tiden gick jag ut och sprang. Nu tänkte jag slå på ett avsnitt av "Dexter", min och Fredriks nya favoritserie, och så småningom sova. Puss på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback