I behov av sömn

 
"Stay with me" med Sam Smith - en av mina absoluta favoritlåtar i nuläget. Att ha missat den är nog ganska svårt med tanke på att den spelas i princip överallt. Har ni dock, mot förmodan, gjort det tycker jag att ni borde ge den en chans. Hihi.
 
Idag har jag bara varit hemma hela dagen och tagit det lugnt. Jag har, bland annat, passat på att sola, duscha (och duscha länge) och umgås med min mamma. Nu på kvällen begav vi oss till Elgiganten för att titta på en ny TV till vardagsrummet. And guess what? Vi hittade en som vi verkligen tyckte om, och därför kom att köpa. Wiho. Väl hemma, sedan, gick jag ut och sprang och nu måste jag gå och lägga mig. Jag är, minst sagt, aptrött. Sov gott, finisar. ☺



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback