Fredag, lördag, söndag

 
I fredags åkte jag, som planerat, in till stan med Erica vilket var jättemysigt. Vi tog, först och främst, en lång fika på Bellmans Café (om jag minns namnet rätt) där vi catchade up om allting och ingenting för att därefter strosa omkring i några butiker. Det, innan det var time for me to go home. Till middag lyxade jag och Fredrik till det med varsin pizza från Oregano. Mm! Och resten av kvällen spenderade vi hemma hos mig; framför Dexter, bland annat.
 
I lördags, alltså igår, kom mammas barndomsbästis, och hennes familj, över på besök. Väldigt trevligt. Hihi. Närmare eftermiddagen, sedan, tog jag och Fredrik tåget till Handen, och strax innan sjutiden promenerade jag hem till Emma där resten av lördagen kom att tillbringas. Vi spelade Mario Kart, åt fajitas, drack Pepsi Max, tittade på film och hade det allmänt superduperbra. En bättre lördag, helt enkelt.
 
Idag gick jag upp klockan nio till, wait for it, en tallrik fylld med melonbitar! Emma hade, med andra ord, gjort iordning en jättegod frukost till oss. Åh. Hur gulligt som helst. När vi ätit upp, however, nötade vi Mario Kart i x antal timmar - fram tills jag, strax efter tolv, mötte upp Fredrik i Haninge Centrum. Kom hem gjorde jag för bara någon enstaka timme sedan och nu ska jag titta på YT-videos. Hoppas ni har haft en härlig helg. Min har, minst sagt, varit helt fantastisk.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback