En bättre lördag

 
Två bilder från idag. 1. Fredrik testar ut sitt nya XBOX-spel som han passade på att köpa i Jakobsberg Centrum. 2. Diesel ligger och myser bland kuddarna i min säng. ♥ Hihi.
 
¡Hola, amigos! Hoppas ni mår bra. Idag vaknade jag och Fredrik strax efter niotiden, kanske, för att så småningom duscha och göra iordning oss. Några timmar senare åkte vi; jag, mamma, pappa och Fredrik, till Bromma Blocks. Vi passade även på att svänga förbi Ica Maxi på hemvägen. Väl hemma, however, lämnade jag av mina saker för att sedan, tillsammans med F, ta bussen till Jakobsberg. Vi strosade omkring där ett tag vilket var jättemysigt. Till middag åt vi tacos och, åh, vad fint det satt. Vi har också tagit en kvällspromenad med vovsingarna. Nu: vara social med min älskling. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback