Bio, serier och filmkäll

 
I torsdags gick jag på bio med Erica. Vi tittade, som planerat, på "The fault in our stars" och den var verkligen jättefin och jättebra; trots att vi grät oss igenom halva filmen. Efter bion rullade vi vidare till Länna för att hämta upp Ericas nya dator följt av en promenad till Handen, i och med att bussarna slutat gå. Resten av kvällen, sedan, spenderade jag hos min älskling. Och somnade gjorde vi runt, hm, elva kanske.
 
I fredags, alltså igår, hade jag skola fram tills klockan ett. Väl hemma, helt slut, gick jag, i sällskap av mitt täcke, och la mig i soffan där jag kom att sova i lite mer än en timme. Hur skönt som helst. Till middag tryckte jag i mig en superdupergod Subwaymacka - och i samband med det kom även Fredrik hit. Vi tittade på alldeles för många "Dexter"-avsnitt (sju stycken, om jag minns rätt) och hade det allmänt bra. Hihi.
 
Idag gick jag och Fredrik upp strax innan nio. Jag älskar att vakna tidigt! Han rullade hem runt elvatiden, however, och jag ska alldeles snart gå ut och plocka svamp tillsammans med mi familia. Annars är planerna inför idag, eller snarare later tonight, att bege mig hem till Ericafika för filmkväll med Erica, förstås, och Jelena. Jag ser väldigt mycket fram emot det! Nu: borsta tänderna och göra iordning mig. Hoppas ni mår bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback