Back to school

 
Go'kväll! Idag träffade jag, som sagt, Erica vilket var jätteroligt. Väl hemma, sedan, slängde jag ihop the, enligt mig, perfect dinner; närmare bestämt pizzamackor och fruktsallad. Mums! Ingenting klår frukost till middag. Ingenting. Resten av kvällen har jag därefter spenderat i duschen, på Ica Maxi och framför Dexter. I princip. 
 
Imorgon drar skolan, för min del, igång igen och jag ser helt ärligt (hur fel det än kan tänkas låta) väldigt mycket fram emot det. Jag ser fram emot att få träffa mina fina klassisar. Och jag ser fram emot att återgå till mina 'vardagliga' rutiner. Någon tisdagsångest har jag, med andra ord, inte - snarare tvärtom. Superduperskönt! Nu ska jag titta på Paradise Hotel innan det är time for me to sova. Ha det bäst. Ingen protest. Hihi. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback