Världens kortaste skoldag

 
Hejsan, på er. Idag, klockan 08:00, befann jag mig i skolan för att ha PH-samtal. Och en kvart senare, 08:15, fick jag lov att gå hem. Mina två nästkommande lektioner var nämligen inställda och den tredje (som skulle ha börjat fyra timmar senare) behövde jag, därför, inte gå på. Så, jag var hemma igen strax efter nio. Hos min älskling. Åh.
 
Det enda jag och Fredrik har gjort idag är att myspysa och titta på film, i princip. Imorse låg vi, till exempel, och degade framför "Lone survivor", som både var jättesorglig och jättebra. Och nu, för bara någon timme sedan, tryckte vi i oss varsin pizza framför "Step brothers". Hihi. Nu ska jag plugga lite. Som om det vore någonting utöver det vanliga.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback