Välkomnar påsklovet

 
Hej, finisar. Nu är det äntligen, äntligen påsklov! Åh, så jag har längtat. Jag har dessvärre gått och blivit sjuk (ja, ni hörde rätt). Jag har jätteont i halsen, bland annat, och gula fläckar på mina mandlar. Att äta/dricka är, rent ut sagt, pest och att gäspa, ugh, det tar nog priset. Jag var, dock, i skolan idag ändå. Dels på grund av att jag bara hade två lektioner; från 13:40 till 15:20, men också för att jag felt like it. Så nu är jag alltså hemma.
 
Planerna för resten av fredagen är iallafall att plugga, vila och gotta mig med lite Ben & Jerrys. Jag har en litteraturanalys att ta itu med, nämligen. Blä. Hoppas att ni har haft (får) en bättre start på lovet än mig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback