Valborgsmässoafton

 
Idag är det valborgsmässoafton, alltså. Och det firar, förmodligen, de flesta ungdomar med att supa skallen i bitar. Eller, kröka iallafall. Jag är själv, dock, av det 'tråkigare' slaget och har noll intresse för att varken dricka alkohol eller festa. Min valborg ska, delvis, därför tillbringas hemma med min familj. Också för att jag har en hemsk huvudvärk. Blä.
 
Jag stannade hemma från skolan idag på grund av att jag hade så himla, himla ont i huvudet. Och käken. När jag får migrän/spänningshuvudvärk sprider det sig ner till munnen också, nämligen. Sad (weird) but true. Jag hoppas, hursomhelst, att ni får en jättefin onsdag. Och var, för guds skull, rädda om er själva! Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback