Stolt hihi

 
Åh, vad jag är stolt över mig själv. Höll, tillsammans med Rebecka, en femtonminutrig redovisning inför hela klassen idag vilket, trots att jag var apnervös, gick jättebra! Behövde knappt använda mig av några stödtexter heller - trots att det fanns till hands - utan jag kunde i princip allt vi ville få sagt utantill. Wiho.
 
I och med att jag, dock, var så nervös och stressad innan det att vi redovisade så fick jag, när vi väl var klara, besök av en väldigt, väldigt oskön huvudvärk som fortfarande inte har släppt. Ugh. Annars har jag, sedan jag kom hem, spenderat resten av den här dagen med min Freddis. Sovit har jag också gjort. Nä. Nu tänker jag trotsa min huvudvärk med lite kvällsplugg. Ska nämligen, så snart som imorgon, lämna in en uppgift som jag fortfarande inte har börjat skriva på. Ops. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback