Min skärtorsdag

 
Tre bilder från the last few days. Den första från i onsdags och de två andra från idag. Hihi.
 
Hej, bloggisen. Jag har precis tryckt i mig en Subwaymacka, med kycklingbröst och "honey oat"-bröd (♥), vilket var hur gott som helst. Så jag är nu, alltså, mätt och belåten. Yey. Annars har den här torsdagen, eller skärtorsdagen rättare sagt, tillbringats med Erica. Vi har varit i stan nästan hela dagen och åh, vad trevligt vi har haft det. Tagit en lång (och då menar jag verkligen lång) fika, tittat i butiker och varit förbi Kungsträdgården; also known as Körsbärsträdgården. Pratat om allting och ingenting, därtill. Hemma var jag, sedan, vid halv sju och nu ska jag bara chillpilla resten av kvällen. Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback