Lyckad gårkväll

 
Tjenixen! Igår kväll ägde, alltså, Ericas studentskiva rum. Jag skulle egentligen ha gått dit med Emma men hon mådde, oturligt nog, inte speciellt bra. Så himla, himla typiskt. :-( Jag klädde, i vilket fall, ut mig till Pippi Långstrump; i och med att temat var all about filmer/serier. Flätade håret, målade fräknar och satte på mig min "Pippi"-tröja. Hihi. Kvällen, i sig, visade sig bli väldigt lyckad - utan att, vidare, snöa in mig på några detaljer. Och nästan alla som var där hade, på ett eller annat sätt, klätt ut sig vilket gjorde det hela ännu roligare!
 
Idag slutade jag, för i övrigt, strax innan tvåtiden för att då åka raka vägen hem och inte göra någonting alls. Jag är, för det första, aptrött och, för det andra, påväg att (åter igen) bli förkyld. Blä. Om två timmar, ungefär, ska jag bege mig hem till Fredrik men tills dess: slappilappa. Nu ska jag leta upp ett bra ugnspannkakerecept. Ha det fint.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback