Långinlägg på långfredagen

 
Oj, det är redan fredag. Det här lovet har gått jättefort - trots att jag har varit sjuk och inte hunnit göra mycket alls, egentligen. Men men. Tre dagars ledighet (exklusive idag) återstår, iallafall. Mm, skönt.
 
Idag, på förmiddagen, åkte jag, tillsammans med mamma och pappa, till Farsta Centrum. Tittade i en hel del butiker men fick, allt som allt, bara med mig ett par pyjamasbyxor. Och en chailatte. Vi hade det himla mysigt, dock. Hihi. Åkte därefter och handlade tacoingredienser på Coop Forum för att sedan bli avsläppt vid Haninge Centrum. Träffade Emsipemsi vilket, as usual, var aptrevligt. Vi gick, bland annat, till Ö&B där vi köpte oss varsitt påskägg (+ lite godis att fylla det med) samt tog en längre promenad till Brandbergen; i det härliga vårvädret. Min fina Emma. Hemma var jag, hursomhelst, vid 18-tiden och till middag lagade vi tacos. Superdupergott, verkligen. Efter middagen svängde jag och mamma förbi Godisbolaget där jag stötte på min gamla barndomsbästis, Johanna! Stod och pratade om allt möjligt i säkert fyrtio minuter och, åh, det var åratal sedan vi sågs sist (vilket det, uppenbarligen, måste bli en ändring på). Jag har, kort sagt, haft en superduperfin fredag. Och nu, resten av kvällen, ska jag bara ta det lugnt. Pussisar. Och kramisar.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback