Kämpa på

 
Hej, ni. Idag vaknade jag upp bredvid världens bästa Fredrik vilket, åh, alltid är lika myspysigt. Åkte sedan till skolan där resten av dagen, i stort sett, spenderades. Eller, var hemma igen vid tretiden och det enda jag har gjort, since then, är att plugga. Som ni kanske har märkt så är det väldigt, väldigt mycket nu. Jag kommer inte ens ihåg när jag, senast, gick en hel dag utan plugg. Tragiskt? Ja. Men det är ju, trots allt, lov om bara några få dagar så I'ma keep on fighting 'til then.
 
Nu ska jag träna lite; göra några övningar här hemma det vill säga, för att sedan hoppa in i duschen och så småningom gå och lägga mig. Jag har sovmorgon till 11:40 imorgon vilket är, och ska bli, så himla skönt. ♥ Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback