Hurtigbulle

 
Hej, hopp, kaffekopp. Igår umgicks jag med Emma nästan hela dagen vilket, kort sagt, var hur mysigt och trevligt som helst. ♥ Kvällen tillbringades, sedan, tillsammans med min familj. Och idag, last but not least, har jag och Fredrik bara njutit av det underbart fina vädret. Till middag åt jag quorn med potatissallad och nu gör jag, hm, ingenting.
 
Något jag, för i övrigt, planerar att göra ikväll; om ungefär en timme närmare bestämt, är att (for the third time this week) ta mig en joggingtur. Tanken är att jag tre gånger per vecka, allra minst två, ska gå ut och springa. Det, ihop med gymning och hemmaträning, förstås. Hihi. Nu ska jag, i vilket fall, ta itu med lite plugg. Kram på er.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback