Cozy sunday

 
Hej!  Hur mår ni? Jag mår iallafall bättre trots att jag fortfarande inte är helt frisk. Längtar tills jag kan träffa mina fina vänner (ping Ericafika och Emsi), träna; både gymma samt gå ut och springa, och, ja, hitta på någonting överhuvudtaget. Att vara sjuk på påsklovet är inte det roligaste, kan jag lova.
 
Jag och Fredrik tittar, just nu, på TV och åh, min älskling har redan somnat. Hihi. Det enda jag, annars, har gjort idag är att ha pluggat och tagit det lugnt. Åt potatisgratäng till middag vilket var hur gott som helst. Mm. Om en vecka är det, på tal om någonting helt annat, påsk vilket förmodligen ska 'firas' med Mårten - min farbror - och min farmor (plus mamma, pappa och Petro, förstås). Can't wait. Nu ska jag pussa lite på Freddis. Ha det fint.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback