Taggar till inför morgondagen

 
Hej bloggisen! Hoppas ni mår bra. För det gör nämligen jag! Hihi. Idag är det då fredag, äntligen, och jag har inte gjort så mycket mer än att umgås med min älskling. - Sedan jag kom hem från skolan, det vill säga. Har, bland annat, varit och handlat på Ica Maxi, hämtat ut mitt nya betalkort i Brandbergen, lagat hemmagjord pizza, sett på ett flertal avsnitt av "De dejtbara", beställt en prenumeration på Glossy Box och slängt skräp.
 
Imorgon ska vi till Gröna Lund (!) med Fredriks mamma och syster, vilket ska bli himlans roligt. Och what's even better är att det är helt, helt gratis. Får inte bara fri entré och åkband, utan även en matbiljett. Wiho! Kommer att fara dit redan vid 09:30, så det blir med andra ord tidig uppgång för vår del. Och på söndag ska jag övningsköra för allra första gången. Spännande! Nu: pussa på min babe.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback