Hejdå helg

 
Tjabba tjena hallå. Efter senaste inlägget, igår, spelade jag och Fredrik GTA en stund för att sedan, framåt 20-21, träffa Daniel (Fredriks kompis). Promenerade till Coop Forum där vi köpte naturgodis, och gick annars omkring och pratade om allt möjligt. Rörde oss hemåt någon timme senare och somnade runt tolvtiden kanske, om inte ännu tidigare.
 
Idag gick vi upp, åt frukost och chillpillade i några timmar, fram tills det att jag åkte och övningskörde med min pappa. Vid tre cyklade jag och babe till gymmet, och nu har jag precis ätit en jättejättegod middag made by my father. Planerna inför nu, och ikväll, är att plugga, duscha och bädda om i min säng. Ny skolvecka imorgon! Yey.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback